Translate

18 lutego 2018

Komplet Komunijny z podziękowaniami dla Rodziców Chrzestnych

Witajcie ;-)

Jakiś czas temu, otrzymałam od klientki ambitne zadanie:
wykonanie oprawy komunijnej na podstawie 
jednego z wybranych przez nią wzorów Kk1 kliknij
Nie ukrywam, że zajęło mi to mnóstwo czasu,
powiem Wam nawet, że byłam bliska rozpaczy...
Kiedy już myślałam, że nareszcie będę mogła podgonić zamówienie,
 to za chwilę nawarstwiły się kolejne prace...
Bałam się, że nie wywiążę się z danego słowa, 
nigdy mi się to nie zdarzyło, więc poświęciłam kilka nocy 
i oto jest to, co powstało ;-)
  • Zaproszenia komunijne
  •  Zawieszki na alkohol/soki
  • Winietki
  • Podziękowania dla gości 
  • Podziękowania dla Rodziców Chrzestnych
  • Folder na zdjęcia 



 Zaproszenie na Komunię Świętą, format 13,5cm x 13,5cm,
personalizowane...





 Podziękowania dla Rodziców Chrzestnych
 w pudełeczku...
 



 Folder na zdjęcia, pomieści standardowej wielkości zdjęcia...


 Zawieszki na alkohol/soki...
 


  Winietki...




 Podziękowania dla gości...



Pozdrawiam,
Księgi Gości Weselnych ;-)

2 komentarze:

  1. hello!,I like your writing very so much! share we keep up a correspondence more
    about your post on AOL? I need an expert on this space
    to solve my problem. Maybe that is you! Looking forward to
    see you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm not an expert in writing, but thank you for a nice comment ;-)

      Usuń