Translate

3 grudnia 2018

Stroik Świąteczny, zawieszka na drzwi oraz świeczniki

Witajcie ;-)

Tym razem stworzyłam coś, 
co jest bardzo bliskie memu sercu...
Jak przystało na florystkę 
kocham wszystko co jest związane
 z tworzeniem oryginalnych kompozycji..
 i...nie tylko z kwiatów ;-)
Grudzień to czas na wszelkiego rodzaju
świąteczne dekoracje, tak więc i ja dałam się ponieść
przedświątecznemu szaleństwu.
Prezentuję Wam dziś dwie prace,
 jedna z dodatkiem Złota a druga Srebra...;-)
Wykonałam Stroiki Świąteczne, Zawieszki na drzwi
oraz świeczniki.
Do ich wykonania użyłam:
 Plasterków suszonej limetki ( pięknie pachną ), bombek, 
włókna kokosowego, brokatowych gałązek świerkowych
oraz wykrojników: Gałązka Świerkowa i Poinsettia, 
z których powstały 
zielone gałązki świerkowe oraz kwiaty Poinsettii ;-)














Obie prace zgłaszam do Wyzwania na blogu
 Sklepik Gosi
Pozdrawiam
Księgi Gości Weselnych ;-)

2 komentarze:

  1. Piękne świąteczne ozdoby.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń